Wat kunnen we doen voor u, Lendelede?

Dit is een enquête omtrent thema’s die ons allen nauw aan het hart liggen. Uw antwoorden zullen een bepalende factor zijn voor onze werking en onze politieke koers gedurende de komende drie jaar.

U kan deze enquête anoniem invullen. Wil u meer weten over N-VA Lendelede noteer dan uw contactgegevens.

Uw gegevens
1. Jeugd (sport, lokalen, jeugdbewegingen, verenigingsleven en feesten)
2. Verkeersveiligheid

De N-VA-afdeling was de drijvende kracht achter een aantal ingrijpende doch noodzakelijke verkeersmaatregelen, zoals de invoering van fietsstraten, het mijden van het doorgaand zwaar verkeer uit het centrum … Vindt u dat voldoende? Welke maatregelen met het oog op het verbeteren van de verkeersveiligheid lijken u nog opportuun?

3. Senioren en Sociaal Thuis
4. Financiën

Ondanks het feit dat we in Lendelede de hoogste belastingen van de provincie betalen, hebben we een schuldratio van 100 procent (= evenveel schulden als wat er aan inkomsten binnenkomt op een jaar). Dit staat een ambitieuze investeringspolitiek op de lange termijn in de weg. Dient hieraan iets te worden gedaan?

5. Milieu en afval